Online contentmanager | 40 uur

Wij zijn PanArt. Een vriendelijk, flexibel en no-nonsense bureau voor communicatie en mediadesign. Bij PanArt werken we voor een breed scala aan opdrachtgevers, van klein tot heel groot en van commercieel tot overheid. Op onze internetafdeling wordt dagelijks gewerkt aan het ontwerpen, programmeren en onderhouden van websites en andere online publicaties. Ook geven wij vorm en inhoud aan digitale nieuwsbrieven, social mediacampagnes en online marketing. Ben jij een energieke online contentmanager met één tot twee jaar werkervaring?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vacature in het kort

Plaats:Rhoon
Niveau:MBO
Vereiste ervaring:Bij voorkeur 1 tot 2 jaar relevante werkervaring
Aantal uren:40 uur per week

Voor deze functie zoeken wij een energieke collega die weet wat er online speelt en leeft. Je bent en blijft op de hoogte van de marketingontwikkelingen en de mogelijkheden van de online mediakanalen. Je hebt een brede interesse en feeling voor wat mensen boeit en beweegt. Je voelt je thuis op het kruispunt van content management, online marketing en interactive design en zonder stress stuur je daar alles de goede richting in.

Je hopt gemakkelijk van het plaatsen en optimaliseren van content en het inrichten van een Google-campagne naar het analyseren en rapporteren van de resultaten van een e-mailing. Samen met je collega’s adviseer je opdrachtgevers over optimale inzet van online middelen en bepaal je de beste structuur voor websites en campagnes. Je komt te werken in een jong en gedreven team en bent betrokken bij het hele proces, ook bij het eindresultaat en de waardering voor jouw werk!

Jouw taken

  • Je beheert en optimaliseert content voor websites en e-mailings
  • Je monitort resultaten, stelt rapportages op en bespreekt deze in begrijpelijke taal met onze opdrachtgevers
  • Je richt marktetingcampagnes in (Google Ads, social media, retargetting enz), monitort en analyseert deze en optimaliseert continu voor maximaal resultaat
  • Je ontwikkelt e-mailings en e-mailingcampagnes, analyseert, optimaliseert (A-B testing) en rapporteert resultaten overzichtelijk en doelgericht
  • Je bent het eerste aanspreekpunt op het gebied van SEO, SEA en online marketing en adviseert binnen je vakgebied zowel collega’s als opdrachtgevers
  • Je maakt onderscheidende voorstellen en adviseert in keuze van creatieve toepassing (strategie) en tactische inzet van campagnes (budget, kanalen)
  • Je bewaakt de kwaliteit, het niveau en de consistentie van content

Functie-eisen

• Goede kennis van en ervaring met Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, banneringcampagnes
• Ervaring met het managen en optimaliseren van content
• Kennis van en ervaring met monitoren, analyseren en rapporteren van online marketingresultaten
• Op de hoogte van alle relevante marktontwikkelingen en trends op het gebied van digitale marketingtools en online mediakanalen
• Kennis van en ervaring met WordPress
• Gevoel voor vormgeving en het effectief overbrengen van de boodschap
• Uitstekende beheersing Nederlandse taal en goed in Engels
• Kennis van en ervaring met de Adobe-pakketten is een pré

Jouw profiel

• Enkele jaren relevante werkervaring
• Opleiding op minimaal mbo-niveau
• Enthousiast, leergierig en ambitieus
• Je bevindt je graag online en weet wat daar speelt
• Een flexibele, oplossingsgerichte instelling
• Nauwkeurig en stressbestendig
• Zelfstandigheid in het werk en daarnaast een team player
• Analytisch, klantvriendelijk en communicatief vaardig
• Energiek, vriendelijk en no-nonsens.

• Veel afwisseling in de dagelijkse werkzaamheden
• Informeel team van enthousiaste collega’s
• Een creatieve en prettige werkomgeving
• Een goed georganiseerd en gestructureerd bedrijf als werkgever
• Ruimte voor eigen initiatief
• Doorgroeimogelijkheden
• Uitzicht op een vast dienstverband
• Een uitstekende pensioenregeling

Vragen?
Heb je vragen over de vacatures of werken bij PanArt? Bel of mail Dorien Lodder
dorien@panart.nl | (010) 506 72 02