Office manager

Als office manager ben je het middelpunt van onze organisatie die bestaat uit de studio met vormgevers en developers, de accountmanagers, communicatieafdeling en directie.

Ben jij een mensen-mens, zie je wat nodig is en regel je dit dan ook?

Dan zoeken wij jou!

Vacature in het kort

Plaats:Rhoon
Niveau:HBO
Vereiste ervaring:Enkele jaren relevante werkervaring
Dienstverband:Fulltime
Aantal uren:40 uur per week

Als office manager ben je het middelpunt van onze organisatie die bestaat uit de studio met vormgevers en developers, de accountmanagers, communicatieafdeling en directie. Je vervult dan ook een centrale rol. Je weet wat er speelt op de verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat iedereen optimaal kan werken. Dat betekent dat je zowel administratieve, secretariële, facilitaire als marketingtaken hebt. En juist daarin zit het dynamische van deze functie. Je bent vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten, je beheert de financiële en personeelsadministratie, organiseert bedrijfsevenementen, notuleert en werkt verslagen uit, neemt gemakkelijk en zonder stress de leiding als er problemen zijn met bijvoorbeeld de internetverbinding of telefoon. Als mensen-mens zie je wie wat nodig heeft en je regelt het ook. En als er wat verandert of nieuws is, dan update je via het CMS ook gelijk even onze website. Never a dull moment. Het is veel, leuk en zelfstandig werk. Maar je doet het zeker niet alleen; we zijn namelijk een hecht, gemotiveerd en collegiaal team.

  • Aannemen en waar mogelijk afhandelen van inkomende telefoon
  • Bijhouden diverse agenda’s en het maken van afspraken
  • Ontvangen van bezoekers
  • Monitoren van contracten en afspraken
  • Ondersteunen van de directie bij nieuwe activiteiten en het optimaliseren van werkprocessen
  • Organisatie bedrijfsevenementen en -projecten
  • Personeelsadministratie en ondersteuning bij projectadministraties
  • Boeken en controleren van kas, bank en inkoopfacturen
  • Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. kwartaalrapportages en jaarrekening
  • Tussenrekeningen en in-verkoopmarges controleren
  • Debiteurenbewaking
  • Klaarzetten van betalingen
  • Coördineren van werkzaamheden t.b.v. facilitaire zaken
  • Notuleren en uitwerken van verslagen
  • Voorraadbeheer kantine-, studio- en kantoorartikelen
  • Een opleiding op hbo-niveau
  • Enkele jaren relevante werkervaring
  • Uitstekende beheersing van de Office-pakketten
  • Scherp cijfermatig inzicht en een goede basis qua boekhoudkundige kennis
  • In bezit van rijbewijs (en bij voorkeur eigen auto)
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift; goed Engels
  • Kennis van of minimaal veel feeling met het reclame- en communicatievak
  • Een positief, energiek en servicegericht karakter
  • Je ziet er verzorgd en representatief uit
  • Op motiverende wijze weet je collega’s waar nodig de goede richting in te sturen
  • Je ziet mogelijkheden en kansen, geen problemen
  • Flexibel, stressbestendig en accuraat
  • Uitstekende organisatorische kwaliteiten met een groot verantwoordingsgevoel
  • Een dynamische en gestructureerde werkomgeving
  • Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling; bij ons kan en mag je groeien en bloeien
  • Veel afwisseling in de dagelijkse werkzaamheden
  • Informeel team van enthousiaste en kundige collega’s
  • Een bij de functie passend salaris en een uitstekende pensioenregeling
  • Uitzicht op een vast contract voor onbepaalde tijd
  • Een eigen werkplek met alle voorzieningen
  • Een mega-gezellige jaarlijkse PanArt-BBQ.

Vragen?
Heb je vragen over de vacature of werken bij PanArt? Bel of mail Yvon van Haren
yvon@panart.nl | (010) 506 72 02

Solliciteer direct
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.