Ons werk

Verpakkingsetiketten

 

De Opdracht

Bravo Foods importeert, exporteert en handelt in rijst, deegwaren, granen, zaden en peulvruchten. Het assortiment peulvruchten werd dit jaar met zeven extra varianten uitgebreid. Bravo vroeg PanArt om de verpakking van deze lijn opnieuw te ontwerpen, de short copy te redigeren en de open bestanden aan te leveren. Op een later moment kwam het verzoek om een advertorial te ontwikkelen ter promotie van het Bravo rijstassortiment met als thema ‘Ramadan een Wereldkeuken’.

Het resultaat

De peulvruchten staan sinds halverwege dit jaar met kleurrijke verpakking in de schappen van de supermarkten en etnische winkels. Door de doorzichtige verpakking kan de consument het product zelf beoordelen. Voor de stickers aan de voor- en achterkant gebruikten we oriëntaalse kleuren en patronen. Dat straalt authenticiteit uit en sluit daarmee naadloos aan bij de beleving van de klant. Ook de advertorial ‘Ramadan Mubarak’ is helemaal in lijn van de etiketten en past bij de uitstraling die de klant wenst.

KlantBravo Foods
Tags Ontwerp, Tekst

Share