Ons werk

Social media advies en uitvoering campagne

 

De opdracht

De Detacheerders detacheert, zendt uit en verzorgt de wervingen & selectie van personeel voor de kinderopvang, het onderwijs en de gezondheidszorg. Momenteel een belangrijke groep op de arbeidsmarkt. Zij wilden hun naamsbekendheid onder bestaande klanten en kandidaten vergroten. Maar ook de verbinding en betrokkenheid verstevigen door inzet van social media. PanArt kreeg de opdracht om invulling te geven aan de social mediakanalen (Facebook, Instagram en LinkedIn) van de Detacheerders door content (beeld en tekst) te plaatsen en te optimaliseren.

Het resultaat

Voor maximaal resultaat en efficiency werkt onze marketing-communicatieadviseur Lisa één dagdeel per week op locatie bij De Detacheerders, uiteraard op gepaste afstand. In die tijd verzorgt zij posts en story’s en betrekt zij de medewerkers van de Detacheerders bij dit stukje online marketing. Lisa maakt vooraf een goede en actuele contentkalender maar er is ook altijd ruimte voor spontane acties. Ook het inrichten van campagnes, het plaatsen, monitoren en bijsturen van de social posts nemen wij de klant uit handen. Het resultaat na vier maanden: vier geschikte kandidaten binnengehaald via Facebook, 40% meer volgers op Instagram, 18% meer volgers LinkedIn en 8% meer volgers op Facebook.

KlantDe Detacheerders
Tags Campagne, Communicatie, mailing, Marketing, Online, Social media, Tekst

Share