Ons Werk

Personeelswerving

Opdracht
Wegens uitbreiding van de fabriek moest AVR op korte termijn een groot aantal vacatures (drie technische functies, 18 vacatures) vullen. Maar waar moesten ze deze mensen vinden? Aan PanArt de taak hiervoor te werven. Kom maar op met die uitdaging!

Resultaat
Een zeer succesvolle wervingscampagne, waarmee we alle openstaande vacatures voor de  scheidingsinstallatie van AVR hebben vervuld. We kozen voor een opvallende en een tikkeltje brutale wervingscampagne, specifiek gericht op de kandidaten die we zochten. We rolden de campagne uit in een omnichannel middelen- en mediamix met onder andere online bannering, social media campagnes op Facebook en LinkedIn én een sterke offline inzet, waaronder mobiele billboards voor de deur van concurrenten én bedrukte koffiebekers en placemats om bestaande medewerkers te prikkelen nieuwe medewerkers aan te dragen. In totaal hebben 169 kandidaten gesolliciteerd en had AVR een mooie vijver aan geschikte kandidaten om uit te kiezen. Bekijk de wervingspagina die we hebben ontwikkeld voor AVR op www.avr.nl/vacatures.

Klant AVR
Tags Campagne, Drukwerk, Marketing & Communicatie, Online, Personeelswerving, Social media, Tekst
Delen