Ons werk

Personeelsmagazine GreenTeam

 

De opdracht

The Greenery brengt drie keer per jaar het verfrissende personeelsmagazine GreenTeam uit. Naast beleidsmatige informatie is er ook veel aandacht voor human interest gerelateerde onderwerpen. De belangrijkste succesfactor is dat het magazine alle personeelsleden aanspreekt en dus ook goed leesbaar is. Juist nu veel mensen thuiswerken, is het essentieel om iedereen binnen het bedrijf op de hoogte te houden. PanArt verzorgt niet alleen de opmaak, maar ook de teksten en het complete bladmanagement. De inhoud bepalen we in nauwe samenwerking met de klant. Dat is ontzorgen in optima forma!

Het resultaat

GreenTeam is een lekker leesbaar magazine, dat er ook nog eens goed uit ziet. Dat is niet alleen de mening van PanArt, maar ook van de lezers. Pasgeleden voerden we een lezersonderzoek uit. Daarin geeft maar liefst 50% van de respondenten GreenTeam als cijfer een 8 of hoger en zelfs 85% geeft een 7 of hoger. De nieuwswaarde is hoog: 60% leest nieuwe informatie en bijna 30% geeft aan dat GreenTeam verdieping geeft bij redelijk onbekende onderwerpen. En bij ruim 56% leest ook het thuisfront mee. Deze resultaten vormen een mooi compliment!

KlantThe Greenery
Tags Drukwerk, mailing, Tekst

Share