Ons werk

Online personeelsmagazine

 

Opdracht
STC geeft al jaren een personeelsmagazine uit, maar deze past niet meer binnen de nieuwe visuele identiteit. Kan PanArt meedenken over een nieuwe uitvoering? En moeten we een papieren versie blijven uitgeven of gaan we online? Heeft PanArt daar ervaring mee en wat adviseren jullie? Uiteraard willen we weten wat het kostenverschil is.

Ons werk
PanArt heeft ervaring met het maken van online magazines. Ook al is de inhoud van een papieren versie gelijk aan een online versie, de benadering en uitvoering is weldegelijk anders. De kosten zijn ongeveer gelijk. Aan de ene kant bespaar je met een online versie kosten voor het drukken en per post verzenden. Aan de andere kant heeft een online versie heeft ook beperkingen en moet goed responsive zijn. Het goed responsive maken kost tijd, want het moet er op alle verschillende mobiele telefoons, desktops en tablet’s ook goed uitzien.

Resultaat
Een dynamisch online magazine, dat goed past bij het huidige STC. PanArt koos in dit geval voor Instant Magazine. Een online magazine tool met een veelheid aan templates, zodat je elk artikel een eigen uitstraling kan geven. PanArt heeft ook verschillende maatwerkaanpassingen gedaan in de opmaak van de OP KOERS, zodat we volledig aan de wensen van de klant kunnen voldoen.

Klant STC
Tags Communicatie, Huisstijl, Marketing, Online, Online Magazine, Ontwerp, Tekst

Share