Ons Werk

Visuele identiteit en corporate design

Opdracht
Waterweg Wonen is een opdrachtgever van het eerste uur. In 1999 is Waterweg Wonen ontstaan uit een fusie tussen Stichting Woningbedrijf Vlaardingen en Patrimoniums Woningstichting. Aan PanArt de vraag om de communicatie rondom de fusie te verzorgen en de visuele identiteit voor de nieuwe organisatie te ontwikkelen.

Resultaat
Een visuele identiteit met logo en huisstijl die tot op de dag van vandaag, staat als een huis. Sindsdien verzorgen we een groot scala aan gedrukte, digitale en online communicatiemiddelen, waaronder bewonersmagazine ‘Watermerk’, prijswinnende jaarverslagen, ondernemingsplan, belettering van auto’s en busjes, doorontwikkeling van het logo en de huisstijl, social media en communicatie rondom projecten, waaronder arbeidsmarktcommunicatie. We zijn trots op onze sterke samenwerking en hopen deze nog vele jaren voort te mogen zetten.

Klant Waterweg Wonen
Tags Drukwerk, Huisstijl, Illustratie, Logo, Marketing & Communicatie, Social media
Delen