Ons werk

Naam, huisstijl en logo

 

Opdracht
Met 12.000 woningen is Waterweg Wonen de grootste sociale verhuurder in Vlaardingen. Missie is om – in nauwe samenwerking met bewoners en andere partners- ervoor te zorgen dat klanten met plezier wonen in de eigen buurt en wijk.

Ons werk
In 1999 is Waterweg Wonen ontstaan uit een fusie tussen Stichting Woningbedrijf Vlaardingen en Patrimoniums Woningstichting. PanArt heeft de fusie communicatief begeleid en onder andere het logo en de huisstijl voor Waterweg Wonen ontwikkeld.

Resultaat
Wij verzorgen sindsdien een groot scala aan gedrukte, digitale en online communicatiemiddelen, waaronder het bewonersmagazine, prijswinnende jaarverslagen, de doorontwikkeling van het logo/huisstijl, social media en communicatie rondom projecten.

Klant Waterweg Wonen
Tags Communicatie, Drukwerk, Huisstijl, Illustratie, Jaarverslag, Logo, Marketing, Social media

Share