Ons werk

Jaarverslag 2020 – Nationaal MS Fonds

Opdracht

Ontwikkel een representatief jaarverslag voor het jaar 2020. Laat in het ontwerp zien dat het Nationaal MS Fonds ondanks alle uitdagingen van de coronapandemie en de maatregelen, gepassioneerd doorging met haar werk.

Het resultaat

Het resultaat is een professioneel jaarverslag met een authentieke, oprechte uitstraling. We maken gebruik van foto’s die gedurende het jaar zijn genomen om de titel ‘2020: een jaar vol uitdagingen’ te ondersteunen. Hierbij lag de nadruk op de daadkrachtige manier waarop het Nationaal MS Fonds is omgegaan met de uitdagingen van de pandemie. Zo riepen ze vrijwilligers op om op alternatieve manieren te collecteren. “Hartverwarmend dat zoveel vrijwilligers gehoor gaven aan onze oproep en creatief langs de deuren gingen; van collecteren op de smartphone tot het gebruik van stokken van anderhalve meter om afstand te houden”. Jaarverslag 2020 laat letterlijk zien dat het Nationaal MS Fonds zich nergens door laat tegenhouden. In het jaarverslag gebruiken we ook overzichtelijke infographics en visuals om de leesbaarheid van het verslag te vergroten.

KlantNationaal MS Fonds
Tags Communicatie, Drukwerk, Infographic, Jaarverslag, mailing

Jaarverslag 2020 - Nationaal MS FondsJaarverslag 2020 - Nationaal MS FondsJaarverslag 2020 - Nationaal MS FondsJaarverslag 2020 - Nationaal MS Fonds