Ons werk

Lancering nieuwe huisstijl

 

Opdracht
Wist je dat AVR uit één vuilniszak 7 douchebeurten haalt? AVR evolueert en is al lang niet meer de afvalverbrander van vroeger. AVR levert stoom, elektriciteit en warmte aan de huishoudens, bedrijven en de industrie. Daarnaast levert AVR grondstoffen die met de modernste techniek uit restafval gehaald wordt. AVR was toe aan een nieuwe huisstijl die past bij het huidige en toekomstige AVR en vroeg PanArt deze te lanceren.

Resultaat
We zijn trots dat we deel uit kunnen maken van een bedrijf dat de wereld een stukje beter maakt. Voor de lancering van de nieuwe huisstijl op alle zes AVR-locaties was PanArt betrokken bij het gehele proces. We schreven teksten, ontwierpen middelen, zoals een hardcover-boekje, posters, flyers, beachflags, krijt-graffiti, belettering, inlogschermen en give away’s. Na de lancering zijn we volle bak blijven werken voor AVR aan onder andere de website, veiligheidscampagne, correspondentiedrukwerk, klantrapportages, time laps video, emailing, sjablonen, personeelswervingscampagne en zorgden we voor een nieuwe look van het personeelsmagazine Inside.

Een fijne opdrachtgever om voor te werken!
KlantAVR
Tags Belettering, Campagne, Communicatie, Concept, Drukwerk, Huisstijl, Marketing, Online, Ontwerp, Tekst

Share