Ons werk

Illustratie en promotiecampagne

 

De opdracht

Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) gaf PanArt de opdracht diverse communicatiemiddelen voor het HeartBeat Festival 2019 te ontwikkelen. Het HeartBeat Festival is de feestelijke opening van het academisch jaar en vindt plaats op de EUR-campus. Het thema van 2019 is ‘verbondenheid door muziek’ met de pay-off ‘Where music connects us’. Dit sluit goed aan bij één van de kernwaarden van de universiteit; een plek waar studenten en medewerkers met diverse achtergronden elkaar ontmoeten. Deze mooie boodschap moest terugkomen in de diverse uitingen. Wat een gaaf project en leuke uitdaging voor het jonge team van PanArt!

Het resultaat

We zorgden voor een aansprekend creatief concept waar de pay-off ‘Where music connects us’ centraal staat. Dit concept hebben wij uitgewerkt in social mediaposts, een Outlook template en illustraties voor digitale schermen (narrowcasting) én posters. De aankondiging voor het festival is voor studenten niet te missen. Zeg nou zelf, op dit festival wil elke EUR-student toch zijn?!

KlantErasmus Universiteit Rotterdam
Tags Concept, Drukwerk, Illustratie, Online, Ontwerp, Social media

Share