Ons werk

Huisstijl

 

Opdracht
Thermo King Transportkoeling is dé partij op het gebied van geconditioneerd transport. Of het nu gaat om vraagstukken op het gebied van milieu, geluid of voedselveiligheid: Thermo King Transportkoeling heeft alle kennis en expertise in huis om het logistieke proces en koudeketen te optimaliseren. Thermo King heeft een helder logo, een herkenbare naam en uitstraling. Echter oogde de huisstijl een beetje gedateerd. Bovendien is er een nieuwe pay-off (“It’s a GREAT Discovery”) en een nieuw huisstijlelement (pijl) aan de huisstijl toegevoegd. Kortom: een goed moment om de huisstijl op te frissen en een stevige basis te leggen voor de product- en interne communicatie. Aan PanArt de vraag om deze elementen op verschillende manieren toe te passen binnen de communicatie van Thermo King Transportkoeling.

Resultaat
PanArt verzorgde de complete corporate, product- en interne middelen en bracht lijn in de complete huisstijl.  we hebben brochure en folderreeksen, logo’s, visuals, online bannering, html-templates, emailings, signing, verpakkingen, stand- en beurspresentaties en advertenties ontwikkeld. Thermo King Transportkoeling oogt weer net zo fris als de producten die zij aanbieden!  

KlantThermo King
Tags Concept, Huisstijl, Logo, Ontwerp

Share