Ons werk

Golven en Waterwolven in Madurodam

 

Opdracht
Madurodam heeft op 29 september de vijfde interactieve familieattractie de Waterwolf geopend. Naast diverse promotionele vormgeving, waaronder een spannende en stoere animatie, werd ons gevraagd een brochure te ontwikkelen waarin de geschiedenis van deze nieuwe attractie wordt uitgelegd, daarnaast moet het publiek ook weten dat er een nieuwe attractie is in Madurodam.

Resultaat
Een aansprekende gedrukte brochure voor jong en oud, waarin de attractie een gezicht krijgt. Het logo van de Waterwolf staat prominent voorop. In de brochure wordt in twee talen uitgelegd wát de attractie inhoudt. Duidelijk is dat Nederlanders van water, land kunnen maken. Achterin de brochure is er voor de jonge bezoekers een leuke puzzel opgenomen en een stoere zoekplaat waarin de kids de waterwolf in de wolken moeten zoeken. Educatie met plezier!

Om iedereen te vertellen dat de Waterwolf in Madurodam is gearriveerd, hebben we een opvallende busreclame ontwikkeld, waarmee we de Waterwolf op de kaart hebben gezet.

KlantMadurodam
Tags Campagne, Communicatie, Drukwerk, Illustratie, Logo, Online, Ontwerp, Tekst

Share