Ons werk

Communicatiestrategie

 

De opdracht:

De IT-afdeling van Hogeschool Rotterdam is in transitie en wil zich beter profileren binnen de Hogeschool. Daarom heeft de IT-afdeling ons gevraagd om hen te helpen ‘leren communiceren’. Een communicatieopdracht die PanArt op het lijf geschreven is! 

Onze werkwijze:

Tijdens deze campagne ontzorgen wij onze opdrachtgever volledig. We ontwikkelen de communicatiestrategie, we brengen de doelgroepen in kaart, we organiseren en bewaken de projectvoortgang en hebben de transitie waarin de IT-afdeling zit, gevisualiseerd. Voor deze opdracht maken we gebruik van de Agile Scrum methode. Dit is een effectieve en flexibele manier van werken, met sprints van een aantal weken waarin we snel kunnen schakelen als er nieuwe ontwikkelingen zijn binnen de afdeling.  

Het resultaat:

De campagne is gestart in maart 2018 en loopt tot december 2019, met een mogelijk vervolg in 2020. Door de korte en efficiënte manier van werken is er al veel resultaat geboekt. We hebben een inspirerende kick-off georganiseerd in samenwerking met de verandermanager van de IT-afdeling en inmiddels zijn door middel van interviews de interne en externe doelgroepen in beeld. Ook hebben we een campagnestijl ontwikkeld: Morphit.  Morphit is het symbool dat de verandering illustreert en tijdens een kick-off bijeenkomst introduceerden we Morphit met een knallende  animatie. 

KlantHogeschool Rotterdam
Tags Animatie, Campagne, Communicatie, Concept, Fotografie, Logo

Share