Ons werk

Campagnestijl

 

Opdracht
AVR gaat in Rozenburg, Duiven en vier overslagstations met nieuwe software werken: Ultimo. Het doel is om beter inzicht te krijgen in de assets van AVR. Dat inzicht leidt tot proactief handelen in plaats van probleemoplossend handelen. Ultimo kan leiden tot kostenbesparing, betere veiligheid, betere continuïteit en betrouwbaarheid. Aan ons de vraag een campagne te ontwerpen om Ultimo op een positieve manier te introduceren in het bedrijf, en er ook voor te zorgen dat de implementatie goed verloopt.

Resultaat
Het personeel werd op de introductiedag met grote Ultimo spandoeken, roll ups, Petit Fours met opdruk en zelfs een Skydancer geattendeerd op de grote gebeurtenis. Wij hebben voor Ultimo een beeldmerk en campagnestijl ontworpen, passend bij de AVR-huisstijl. Voorlopig is de Ultimo-stijl ook al toegepast op koffiebekertjes, posters, bewaarflyers en op intranet.

KlantAVR
Tags Campagne, Concept, Huisstijl, Ontwerp

Share