Ons werk

Campagne

 

Opdracht
De Rotterdamse Zwembaden (15 stuks) kampen met een terugloop aan bezoekers. Kan PanArt ons adviseren en een campagne ontwikkelen waardoor we weer meer betaalde bezoekers in de zwembaden krijgen? De moeilijkheid is dat je te maken hebt met 15 verschillende soorten zwembaden, met allemaal hun eigen identiteit

Ons werk
Onder de naam Rotterdam Zwemt hebben we een campagne ontwikkeld met een looptijd van twee jaar. Daarnaast ontwikkelde we een eenduidige huisstijl voor alle zwembaden. Per periode benaderen we specifieke doelgroepen en zetten daarbij diverse middelen in. Van folders, flyers en posters tot win- en waardebonacties, promotie tijdens de Wereldhavendagen, brochures, decoratie van diverse zwembaden, weggevertjes en mobiele abri’s.

Resultaat
Ook ontwikkelde PanArt de nieuwe website die gekoppeld staat met de zwemapp. De online inzet is sterk met diverse Facebook-acties en -activiteiten en inzet van Google Adwords. Dat heeft geleid tot grote traffic naar de nieuwe website www.rotterdamzwemt.nl. Het bezoekersaantal in de zwembaden stijgt en dat is het ook het doel.

Klant Stichting Promotie Rotterdamse Zwembaden (SPRZ)
Tags Belettering, Concept, Ontwerp

Share