Ons werk

Campagne bouwproject

 

Opdracht
Ontwerp een campagnestijl voor een nieuwbouwproject van 32 herenhuizen op Katendrecht Rotterdam. Kernwoorden: roemrucht, avontuurlijk, vernieuwend, rauw, Rotterdams en haven. Al die willen te kaap’ren varen moeten mannen met baarden zijn. Jan, Pier, Tjores en Corneel.

Ons werk
Op basis van dit Nederlandstalig volkslied maakten we een knipoog naar de hipster doelgroep (mannen met baarden) en gaven we ook de huizen de namen Jan, Pier, Tjores en Corneel.

Resulaat
PanArt bedacht de naam en ontwierp het logo en de stijl. Van one pager website tot flyers, brochures, uitnodigingen, verkoopmappen, bouwbord en POS-materiaal. Inmiddels zijn alle woningen verkocht.

Klant Woonstad Rotterdam
Tags Belettering, Campagne, Communicatie, Concept, Drukwerk, Fotografie, Huisstijl, Illustratie, Logo, Marketing, Online, Ontwerp

Share