Ons werk

Bewonersmagazine

 

Opdracht
Het WoonMagazine van HW Wonen bestaat bijna 10 jaar in de huidige vorm en is aan vernieuwing toe. In 2019 wordt het ondernemingsplan 2019-2022 geïntroduceerd met het thema Welkom Thuis. Het thema van dit nieuwe ondernemingsplan: de huurder weer centraal stellen in ons werk (Uw thuis is ons werk). Dat wil HW Wonen beter laten zien. Met de komst van het nieuwe ondernemingsplan is er een logisch moment om het WoonMagazine onder de loep te nemen. De opdracht aan ons: maak een blad met het thuisgevoel van HW Wonen. Met de uitstraling van een glossy, maar wel passend bij een corporatie. Een blad waarmee je als bewoner op de bank gaat zitten met een kopje koffie, omdat het heerlijk lezen is.

Resultaat
Onze communicatie- en media-adviseurs, conceptdenkers, creatieve vormgevers, animatoren, illustrators en online specialisten hebben allemaal meegewerkt aan dit mooie project. We hebben meerdere brainstormsessies gehouden en samen met de opdrachtgever keuzes gemaakt in het ontwerp. We hebben de naam van het magazine veranderd van WoonMagazine naar ThuisMagazine. Een naam die past bij het thema van het ondernemingsplan en past bij HW Wonen. Door het gebruik van de frisse huisstijlkleuren met een lichte basis, andere fotografie, een rustige opmaak, een iets grotere bladspiegel dan normaal en door het onderverdelen in rubrieken, oogt het magazine als een eigentijdse glossy die in de schappen niet zou misstaan.

Met onze full service aanpak, ons team van specialisten en samen met de klant hebben we een prachtig magazine gerealiseerd waar we trots op zijn en de klant blij mee is!

KlantHW Wonen
Tags Communicatie, Concept, Drukwerk, Huisstijl, Ontwerp, Tekst

Share